نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
وفور مواد مخدر صنعتی و تنوع ان ها ،خطری است که اکثر خانواده ها را تهدید می کند ، کارشناسان تاکنون جوابی در خصوص چرایی استفاده جوانان از این مسائل نداده اند واگر هم نظراتی بیان می شود ، راهبردی وچاره سازنیست !!
پیدایش اعتیاد از سن راهنمایی ، انهم از بین کسانیکه که درخانواده مواد مخدر را ندیده وتجربه نکرده اند وانهم از بین فرزندانی که خانواده هایی سالم دارند تعجب برانگیزاست !!!
علت گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی واقعا چیست !!!! چرا زمانی که کشت وکار مواد مخدر درکشور صورت می گرفت اینهمه معتاد وجود نداشت وکمتر کسی هم رغبت پیدا میکردتا به استعمال ان بپردازد ولی حال با این همه هزینه و مبارزه ! ودغدغه های تهیه ومصرف ، رقم استفاده کنندگان از مواد مخدر افزایش یافته است !!!
مواد مخدر صنعتی روز به روز ارزان ترمی شود و سنتی وتریاک گران تر!!!! شاید این هم یک نوع جنگ با جوانان این سرزمین باشد که بصورت خاکستری وارد خانواده ها شده و به متلاشی شدن جوانان می انجامد .
مصرف سیگار ومواد مخدر درسن راهنمایی وحتی در بعضی از مدارس ، خصوصا مدارس دخترانه مبادله می شود ولی نه گفتنش صلاح است ونه ادامه این مطلب !! چون نه گوش شنوایی است ونه راه کار واقعی ، نه برای جنگ با مواد مخدر ، بلکه برای ایجادبستری که دروفور این مواد کسی از انها استفاده نکند واین همه هزینه هم مصرف این جنگ بی ثمر نشود!!!
قانون و شلاق و زندان و اجبارو ....نه تنها جواب نداد ، بلکه عکس عمل کرد !! وبه پنهانی شدن این موضوعات منجر شد!! اختفای شدید خطری است که نمی توان درمانی برای ان تجویز کرد ونمی توان نسخه پیشگیری را تجویزکرد !!!
واقعا شما هم به عنوان یک پدر ، چه نظری دراین خصوص دارید ، شاید اکنون هم دیرشده و فرزند دلبند شما در گروهی قرارگرفته که عاقبت خوشی ندارد !!1 از کجا معلوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


:: موضوعات مرتبط: حرف یک شهروند (مشکلات جزیی مردم ) , ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد